Best gelezen artikelen

Hoe zet ik een Cookie-melding op mijn website?

Met het oog op de AVG-wetgeving krijgen we veel vragen van klanten over of ze nog iets moeten doen om de regels niet te overtreden. We zien dat veel van onze klanten nog geen toestemming vragen aan bezoekers van hun website of ze akkoord gaan met de cookies die geplaatst zijn. Hoe zet je zo’n Cookie-melding op je website?

Lees verder


Waarom invoering van de AVG een goede zaak is

Toen de AVG-wetgeving (of de internationale naam GDPR) aangekondigd werd was ik niet onverdeeld enthousiast. De nadruk in de buzz lag erg op beveiliging, en de ellende die je over jezelf afroept als je dat niet goed op orde hebt. 

Lees verder


Officieel: geen HTTPS-website betekent voor Google ‘onveilig’ vanaf 1 juli

Het is officieel: vanaf 1 juli dit jaar gaat Google in zijn populaire browser Chrome websites zonder HTTPS-verbinding markeren als onveilig. We wisten dat deze update er aan zat te komen, dus echt een verrassing is het niet, maar voor jou wel een reden om er NU werk van te maken als je website nog geen SSL-certificaat heeft. 

Lees verder


Is jouw website klaar voor de storm?

Twee weken geleden was ons hele land in de ban van de storm. We zagen mensen voorbij waaien, vrachtwagens omkieperen en woningen die dakloos werden. Bij een aantal van onze klanten staat de telefoon na de storm nog steeds roodgloeiend. Storm kan heel goed zijn voor je omzet. Hoe maak je je website klaar voor de storm? 4 tips!

Lees verder


Ok, Google: Hoe bereid ik mijn website in 2018 voor op spraakgestuurd zoeken?

Afgelopen week zag ik een hilarisch filmpje op YouTube waarin een oma kennis maakt met Google Home, een slimme luidspreker die werkt met spraakbesturing. Het zette mij aan het denken over de gevolgen van spraakgestuurd zoeken voor de vindbaarheid van websites. Hoe kun jij je website voorbereiden op deze nieuwe trend?

Lees verder


Hoe verbeter ik zelf mijn conversies?

Het is een vraag die we blijven krijgen van onze klanten: “Hoe krijg ik meer aanvragen via mijn website.” Het verhogen en verbeteren van conversies is niet voor niets de heilige graal voor online marketeers. Als je zelf een begin wilt maken met het verbeteren van je conversies, begin dan met analyseren en testen.

Lees verder


Vindbaarheid verbeteren? Wat is belangrijk in 2017

De factoren voor de vindbaarheid van je website zijn constant in beweging. Factoren die voorheen een grote impact hadden op je ranking zijn nu niet meer zo belangrijk. Wat zijn de belangrijke factoren voor vindbaarheid van je website in 2017? Lees het in deze blog.

Lees verder


Hoe zorg ik dat mijn bericht op LinkedIn meer mensen bereikt? Zo werkt het LinkedIn algoritme!

Regelmatig spreek ik ondernemers die me vertellen hoe groot hun bereik is op LinkedIn. Omdat LinkedIn je goed op de hoogte houdt van het aantal mensen dat jouw bericht ziet, zijn steeds meer ondernemers gemotiveerd om aan de slag te gaan met LinkedIn. In deze blog leer je hoe je je bereik op Linkedin kunt vergroten.

Lees verder